Yhdistyksemme / Föreningen

Etelä-Pohjanmaan terveydenhoitajayhdistys ry on Terveydenhoitajaliiton alainen paikallisyhdistys, jonka tarkoituksena on tavoittaa ja koota yhteen Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan alueen terveydenhoitajat, audionomit ja terveydenhoitaja- sekä audionomiopiskelijat.

Syd-Österbottens hälsovårdarförening rf är en lokalförening verksam under Hälsovårdarförbundet. Målet är att föra samman hälsovårdare, audionomer, hälsovårdarstuderande och audionomstuderande i Syd-Österbotten och Österbotten.

Yhdistyksemme vaikutusalueeseen kuuluvat kunnat

Alahärmä, Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isokyrö, Isojoki, Jalasjärvi, Jurva, Kauhajoki, Kauhava, Kurikka, Kuortane, Laihia, Lappajärvi, Lapua, Lehtimäki, Maalahti, Maksamaa, Mustasaari, Närpiö, Oravainen, Seinäjoki, Soini, Teuva, Töysä, Vaasa, Vimpeli, Vähäkyrö, Vöyri, Ylihärmä ja Övermalax.

Till föreningens verksamhetsområde hör:

Alahärmä, Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki, Jalasjärvi, Jurva, Kauhajoki, Kauhava, Kurikka, Kuortane, Laihela, Lappajärvi, Lappo, Lehtimäki, Malax, Maxmo, Korsholm, Närpes, Oravais, Seinäjoki, Storkyro, Soini, Teuva, Töysä, Vasa, Vimpeli, Lillkyrö, Vörå, Ylihärmä och Övermalax.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen terveydenhoitaja, audionomi tai terveydenhoitaja/audionomiopiskelija.

Yhdistyksen jäsenenä saat käyttöösi Terveydenhoitajaliiton rahanarvoiset jäsenedut (tutustu etuihin tästä) sekä mahdollisuuden osallistua paikallisyhdistyksemme järjestämään toimintaan ja tapahtumiin. Samalla Akavan jäsenliiton jäsenenä saat käyttöösi kattavat Member+-edut.

Alla hälsovårdare, audionomer, hälsovårdarstuderande samt audionomstuderande kan bli medlemmar i föreningen.

Som medlem får du ta del av Hälsovårdarförbundets medlemsförmåner (bekanta dig med förmånerna här) och delta i program som föreningen ordnar. Som Akavas föreningsmedlem får du även ta del av Member+ -förmånerna.